خدمات ساخت سوئیچ پورشه
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

خدمات ساخت سوئیچ پورشه

مرکز تخصصی نگین غرب در زمینه سوئیچ و ریموت خودرو فعالیت دارد. خدمات این مرکز با 22 سال سابقه شامل ساخت سوئیچ پورشه برای انواع مدل ها ، ساخت و پروگرام ریموت خودرو پورشه ، ساخت سوئیچ ، کلید و ریموت یدک پورشه ، تعمیر و تعریف باطری و قاب انواع مدل ریموت ، کددهی و پاک کردن ریموت پورشه ، باز کردن درب خودرو ، تراش و کپی کلید ، ساخت کلیدهای ضدسرقت ، کیلس و ایموبلایزر می باشد .

این خدمات برای مدل های مختلف خودرو از جمله پانامرا – ماکان – کاین -کیمن – باکستر و … در سال های مختلف است. برای خرید سوئیچ پورشه و انجام هرگونه فعالیت در این زمینه نیاز به متخصصین متبحر و همینطور استفاده از نرم افزار ها و اقدامات تخصصی دارد تا امنیت خودرو شما تضمین شود.
ساخت سوئیچ و ریموت پورشه در سریعترین زمان و مواد درجه یک و اورجینال توسط متخصصین مجرب در زمینه ساخت سوئیچ و ریموت انجام می شود. اگر سوئیچ خود را به هر دلیلی از دست داده اید ،سوئیچ و ریموت شما گم شده و یا دزدیده شده ما برای حفظ امینت خودرو شما در سریعترین زمان خدمات مورد نظر شما ارائه می کنیم.
با توجه به اینکه شما در هر ساعتی از شبانه روز نیاز به خدمات در زمینه سوئیچ پورشه و پروگرام ریموت پورشه داشته باشید این مرکز آماده خدمات رسانی به شما می باشد. نگین غرب به صورت 24 ساعته امداد رسانی در زمینه خدمات ساخت ، پروگرام ، تعمیر ، تعریف ، باز کردن درب خودرو بعد از مشاهده مدارک و … را به شما ارائه می دهد.

 





:: برچسب‌ها: خدمات پورشه , ساخت سوئیچ پورشه , ساخت ریموت پورشه , پورشه , کددهی ریموت , یدکی پورشه , پروگرام ریموت پورشه ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: